MAKTABDA INKLYUZIV TA'LIMNING IJOBIY VA SALBIY TOMONLARI.

Main Article Content

Namangan viloyati To‘raqo‘rg‘on tumani 42-sonli umumiy o‘rta ta'lim maktabining boshlang‘ich sinf o‘qituvchisi

Abstract

Annotatsiya: Ushbu maqolada inklyuziv ta’lim vazifasi bolalarning qobiliyatlari va holatidan qat’iy nazar, ularning barchasiga sifatli ta’lim taqdim etishdan iboratligi haqida izlanishlar olib borilgan. Shu bilan birga, inklyuzivlik tamoyili imkoniyatlari cheklangan bolalar ijobiy ruhiy va ijtimoiy rivojlanishga ega bo‘lishlari uchun oilada yashashlari va o‘z tengdoshlari bilan birga oddiy maktabda bilim olishlari lozimligini nazarda tutadi.

Article Details

How to Cite
Matisoqova Xolibaxon Maxmudjonovna. (2023). MAKTABDA INKLYUZIV TA’LIMNING IJOBIY VA SALBIY TOMONLARI. Ustozlar Uchun, 40(2), 483–486. Retrieved from http://pedagoglar.uz/index.php/01/article/view/2897
Section
Articles