BOSHLANG’ICH SINFLARDA KO’PAYTIRISH VA BO'LISH JADVALINI OSON O’RGATISH USULLARI, NATIJALARINI TEKSHIRISH
Main Article Content
Abstract
Annotatsiya: Boshlang’ich ta’limning muhim masalalaridan biri o’quvchilarda ongli va mustahkam hisoblash malakalarini shakllantirish hisoblanadi. Ushbu maqolada boshlang’ich sing o’quvchilariga jadvaldan tashqari ko’paytirish va bo’lishni o’rgatishning mazmuni, shakl, metodlari va vositalari haqida so’z boradi. Boshlang`ich sinfda og`zaki, yozma hisoblash qobiliyatlarini
o`stirish kundalik turmushda keng ravishda qo`llanadi, og`zaki hisob o`quvchilar oldiga, berilgan har bir aniq hol uchun qulay hisoblash usullarini olish zarurligini qo`yadi. Undan tashqari, u yozma hisoblashlarni osonlashtiradi. Ko’paytirish jadvallarini barcha yoshdagi bolalar bilishlari zarur. Bu jadvalni o’rgatishda an’anaviy usullardan farqi bo’lgan Pifagor jadvalini qo’llash o’quvchilarni yodlash
qobilyatini o’stiradi.