BOSHLANG’ICH SINFLARDA KO’PAYTIRISH VA BO'LISH JADVALINI OSON O’RGATISH USULLARI, NATIJALARINI TEKSHIRISH

Main Article Content

Samarqand viloyati Ishtixon tumani 21-umumta'lim maktabi Boshlang'ich sinf o'qituvchisi

Abstract

Annotatsiya: Boshlang’ich ta’limning muhim masalalaridan biri o’quvchilarda ongli va mustahkam hisoblash malakalarini shakllantirish hisoblanadi. Ushbu maqolada boshlang’ich sing o’quvchilariga jadvaldan tashqari ko’paytirish va bo’lishni o’rgatishning mazmuni, shakl, metodlari va vositalari haqida so’z boradi. Boshlang`ich sinfda og`zaki, yozma hisoblash qobiliyatlarini
o`stirish kundalik turmushda keng ravishda qo`llanadi, og`zaki hisob o`quvchilar oldiga, berilgan har bir aniq hol uchun qulay hisoblash usullarini olish zarurligini qo`yadi. Undan tashqari, u yozma hisoblashlarni osonlashtiradi. Ko’paytirish jadvallarini barcha yoshdagi bolalar bilishlari zarur. Bu jadvalni o’rgatishda an’anaviy usullardan farqi bo’lgan Pifagor jadvalini qo’llash o’quvchilarni yodlash
qobilyatini o’stiradi.

Article Details

How to Cite
Durdona Mansurova Asatillo qizi. (2023). BOSHLANG’ICH SINFLARDA KO’PAYTIRISH VA BO’LISH JADVALINI OSON O’RGATISH USULLARI, NATIJALARINI TEKSHIRISH. Ustozlar Uchun, 41(1), 247–250. Retrieved from http://pedagoglar.uz/index.php/01/article/view/3139
Section
Articles

Similar Articles

You may also start an advanced similarity search for this article.