«MAKTAB PSIXOLGIGA QO‘YILADIGAN TALABLAR»
Main Article Content
Abstract
Annotatsiya: Ota-ona farzandining tarbiyasi – oʻqishi, boʻsh vaqtini qanday oʻtkazayotgani, kimlar bilan doʻst ekaniga befarq boʻlsa, boz ustiga oilada ham xotirjamlik hukm surmasa farzand ruhiyatida noqislik seziladi, feʼl-atvori, xulqi salbiy tomonga oʻzgaradi. Voyaga yetmaganlar oʻrtasida sodir etilayotgan huquqbuzarliklarning asosiy sababi ham tarbiyaga, oilaviy muhitga borib taqaladi.
Bunday vaziyatda asosiy vaqtini taʼlim muassasasida oʻtkazadigan oʻgʻil-qizlarga toʻgʻri yoʻnalish berish, ular ruhiyatini sogʻlomlashtirish vazifasi maktab psixologi zimmasiga tushadi.
Article Details
How to Cite
Bo’ronova Dilraboxon Nomonjonovna. (2023). «MAKTAB PSIXOLGIGA QO‘YILADIGAN TALABLAR». Ustozlar Uchun, 41(2), 179–183. Retrieved from http://pedagoglar.uz/index.php/01/article/view/3267
Section
Articles