PEDAGOGIKAGA FANIDA YANGI INNOVATSION JARAYONLAR KECHIMI VA UNING QONUNIYATLARI

Main Article Content

TerDU O‘zbek adabiyotshunosligi kafedrasi o‘qituvchisi, mustaqil tadqiqotchi

Abstract

Annotatsiya: O‘qituvchining innovatsion faoliyati tahlili, yangilik kiritishning samaradorligini belgilovchi muayyan me’yorlardan foydalanishni talab qiladi. Bunday me’yorlarga - yangilik, maqbullik, yuqori natijalilik, ommaviy tajribalarda innovatsiyani ijodiy qo‘llash imkoniyatlari kiradi. Yangilik pedagogik yangilik me’yori sifatida o‘zida taklif qilinadigan yangini, yangilik darajasi mohiyatini aks
ettiradi. Pedagog olimlar yangilikning qo‘llanish mashhurligi darajasi va sohasiga ko‘ra farqlanadigan mutlaq chegaralangan, shartli, subyektiv darajalarini farqlaydilar.

Article Details

How to Cite
Sattorov Shokir Jabborovich. (2023). PEDAGOGIKAGA FANIDA YANGI INNOVATSION JARAYONLAR KECHIMI VA UNING QONUNIYATLARI. Ustozlar Uchun, 16(1), 253–260. Retrieved from http://pedagoglar.uz/index.php/01/article/view/3552
Section
Articles