ПРИЁМЫ ДИФФЕРЕНЦИРОВАННОГО ОБУЧЕНИЯ НА УРОКАХ РУССКОЙ ЛИТЕРАТУРЫ ПРИ ИЗУЧЕНИИ РОМАНА И.С.ТУРГЕНЕВА «ОТЦЫ И ДЕТИ»
Main Article Content
Abstract
Мақолада И.С.Тургеневнинг “Оталар ва болалар” романини мактабда
ўрганишда даражалар дифференциация технологиясидан фойдаланиш тавсия
этилади. Ушбу технологиянинг афзалликлари ва ҳозирги вақтда ундан бўлган
зарурат меъзонлари тавсифланади. Гуруҳлар учун топширикларнинг аниқ
мисоллари уларнинг “заиф”, “ўрта” ва “кучли”га бўлинишига мувофиқ
келтирилган. “Кучли” ўқувчиларнинг иншолар устида ишлаш жараёни тавсия
этилади.
Article Details
How to Cite
Рахимова Мухаббат Эргашевна. (2022). ПРИЁМЫ ДИФФЕРЕНЦИРОВАННОГО ОБУЧЕНИЯ НА УРОКАХ РУССКОЙ ЛИТЕРАТУРЫ ПРИ ИЗУЧЕНИИ РОМАНА И.С.ТУРГЕНЕВА «ОТЦЫ И ДЕТИ» . PEDAGOGS Jurnali, 12(1), 118–124. Retrieved from http://pedagoglar.uz/index.php/ped/article/view/1471
Section
Articles