UMUMTA`LIM MAKTABLARIDA “RAVSHAN” DOSTONINI O`QITISHDA NOAN`ANAVIY USULLARDAN FOYDALANISH

Main Article Content

Qurbonova Odinaxon Egamnazarovna

Abstract

Mustaqillikka erishganimizdan so`ng mamlakatimizda deyarli barcha sohalarda
o`zgarishlar yuz berdi. Ta`lim tizimida bo`layotgan tub burilishlar hayotga teran nazar bilan
qaraydigan, mustaqil fikriga, o`z dunyoqarashiga ega, har tomonlama yetuk barkamol
avlodni tarbiyalashdek vazifani qo`ymoqda. Birinchi Prezidentimiz I.A.Karimov :
“Demokratik jamiyatda bolalar erkin, mustaqil fikrlashni o`rganmasa, unga berilgan ta`lim
samarasi past bo`lishi muqarrar” 1 , - degan edi. Ta`lim tizimida barcha fanlarni o`qitishda
o`quvchilarni mustaqil fikrlashga, topshiriqlarni mustaqil bajarishga o`rgatish ta`lim
islohotining bosh maqsadiga aylandi. Mustaqil O‘zbekistonda milliy madaniyatning
yaratilishida ta’lim-tarbiyaning o‘chog’i bo‘lmish umumta’lim maktablar, akademik litsey
va oliy ta’limning ahamiyati kattadir.

Article Details

How to Cite
Qurbonova Odinaxon Egamnazarovna. (2022). UMUMTA`LIM MAKTABLARIDA “RAVSHAN” DOSTONINI O`QITISHDA NOAN`ANAVIY USULLARDAN FOYDALANISH . PEDAGOGS Jurnali, 15(2), 64–68. Retrieved from http://pedagoglar.uz/index.php/ped/article/view/1763
Section
Articles