JISMONIY TARBIYA JARAYONIDA O‘QUVCHILARNING JISMONIY HOLATINI ANIQLASHDA TIZIMLI YONDASHUVNI TAKOMILLASHTIRISH

Main Article Content

Saparova Faroxat
Raximova Marxabo

Abstract

Annotatsiya: Maqolada jismoniy tarbiyaning o‘quv jarayonida maktab
o‘quvchilarining jismoniy holatini baholash tizimlarini takomillashtirish va ulardan
foydalanish masalalari muhokama qilinadi. Oxirgi yillarda maktab o‘quvchilarining
jismoniy tiklanishi jarayonida jismoniy holatni kuzatish tizimlarini joriy etish va
ulardan foydalanishga qiziqish bo‘lganiga qaramay va bolalarning jismoniy
holatining pastligini hisobga olgan holda, jismoniy holatni kuzatish tizimlarini ishlab
chiqish va joriy etish davom etmoqda va bu jarayon o‘z navbatida ushbu jarayonlarni
modernizatsiyalash yo‘lidagi o‘ta dolzarb muammolarni hal qilish va yechimlarni
topishni talab qiladi. Muallif tomonidan o‘tkazilgan eksperiment jarayonida maktab
o‘quvchilarining jismoniy holatining axborot ko‘rsatkichlari aniqlanadi va
tasdiqlanadi. Muallif tomonidan bolalarning jismoniy holatini nazorat qilishning
ko‘rsatkichlarini tartibga solish va aniqlash uchun diagnostika bloki, axborot bloki,
multimedia bloki, “Sport maydonchasi“ bloki, “O‘z-o‘zini nazorat qilish kundaligi“
bloki kabi beshta mustaqil blokdan iborat bo‘lgan tizimni kiritildi. Ko‘rsatkichlar
boshqaruv tizimining asosini tashkil etadi. Jismoniy tarbiya jarayonida o‘quv
jarayonida zamonaviy axborot texnologiyalaridan foydalanish imkoniyatlari
masalalari ochib berilgan. Jismoniy holatni kuzatish uchun avtomatlashtirilgan tizim
taklif etiladi. Tizim modullik bilan ajralib turadi va integral yondashuvga asoslangan.

Article Details

How to Cite
Saparova Faroxat, & Raximova Marxabo. (2022). JISMONIY TARBIYA JARAYONIDA O‘QUVCHILARNING JISMONIY HOLATINI ANIQLASHDA TIZIMLI YONDASHUVNI TAKOMILLASHTIRISH . PEDAGOGS Jurnali, 16(1), 56–62. Retrieved from http://pedagoglar.uz/index.php/ped/article/view/1822
Section
Articles