UMUMTA’LIM MAKTABLARIDA TA’LIM JARAYONINI SAMARADORLIGINI OSHIRISHDA O’QUVCHILARIDA BILISH FAOLLLIGINI PSIXOLOGIK XUSUSIYATLARI
Main Article Content
Abstract
Annotatsiya: Maqolada umumta’lim maktablarida ta’lim jarayonini samaradorligini oshirishda o’quvchilarida bilish faollligini psixologik xususiyatlari to`g`risida so`z yuritilib, muayyan fan va hodisalar obyektiv dunyoni bilish jarayonidan o‘rganiladi va ularning tashqi, ichki mohiyatini o‘zlashtirish jarayonida omillar aniqlanadi. Mushohada, tasavvur va abstrakt tafakkurga asoslanib faktlar umumlashtiriladi va ilmiy xulosalar chiqarish natijasida nazariyalar, qonunlar va kategoriyalar yaratiladi.
Article Details
How to Cite
Qarshiboyeva Gulnoza Abduqodirovna, & Saloxiddinova Aziza Oybek qizi. (2022). UMUMTA’LIM MAKTABLARIDA TA’LIM JARAYONINI SAMARADORLIGINI OSHIRISHDA O’QUVCHILARIDA BILISH FAOLLLIGINI PSIXOLOGIK XUSUSIYATLARI . PEDAGOGS Jurnali, 24(2), 183–189. Retrieved from http://pedagoglar.uz/index.php/ped/article/view/2449
Section
Articles