UMUMIY O’RTA TA’LIMNI BOSHQARISHDA DIREKTORLAR FAOLIYATI VA UNING HOZIRGI HOLATI

Main Article Content

Yusufova Gulhayo

Abstract

Ushbu tadqiqot direktor nazorat rolining ahamiyatini va o'qituvchilarning o'quv topshiriqlarini nazorat qilishda direktorlarning qabul qilgan qonun-qoidalari samaradorligini o’rganadi. Bundan tashqari, maqolada o'quv va ta'lim jarayonida nazorat vazifalarini bajarishda direktorlar duch keladigan cheklovlar tahlil etiladi. Aynan o’raganilyotgan mavzuning oliy maqsadi umumta'lim maktablarida sifatli ta’lim berishni yaxshilashda direktorlarning rolidan foydalanish to’g'risida ma'lumot
berish. Tadqiqotda tavsifiy so’rov dizayni qo’llanilgan bo’lib natijalar shuni ko’rsatadiki, aksariyat direktorlar o’qituvchilarning davomatini monitoring qilish, dars konspektlarini tayyorlash va ish kundaliklarining yetarliligiga e'tibor berishadi, o’quv
materiallari, ma'lumotnomalar bilan ta'minlash, fikr-mulohazalar almashinish va manfaatdor tomonlar bilan faoliyatni ko’rib chiqish kabi vazifalar esa ikkinchi darajali ishlar sifatida baholanadi. Tadqiqot yana shuni ko’rsatdiki, direktorlar institutsional
boshqaruvni bilishi, resurslarni kiritish, o’quv dasturlarini yetkazib berish va o’quvchilar darslarni o’zlashtirish jarayonida duch keladigan muammolar maktab va uning muhitidagi tegishli manfaatdor tomonlar o’rtasida samarali hamkorlik va
maqsadga yo’naltirilgan sinergetik o’zaro aloqani o’rnatishi talab etiladi.

Article Details

How to Cite
Yusufova Gulhayo. (2023). UMUMIY O’RTA TA’LIMNI BOSHQARISHDA DIREKTORLAR FAOLIYATI VA UNING HOZIRGI HOLATI . PEDAGOGS Jurnali, 27(1), 51–53. Retrieved from http://pedagoglar.uz/index.php/ped/article/view/2922
Section
Articles