«YURAK-O‘PKA REANIMATSIYASINI O‘QITISHDA SIMULYATSION TA’LIMNING O‘RNI VA AHAMIYATI»

Main Article Content

Nishonov M.R.
Ramazanova Z.F.
Muralimova R.S.

Abstract

Annotatsiya: Qon aylanishi to‘xtashi yuz bergan bemorga yordam ko‘rsatishda
yuqori malakali tibbiy yordam bemor hayotini saqlab qolishda eng muhim rolni
o‘ynashi mumkin. Lekin doim ham bemor hayoti uchun eng muhim pallada yuqori
malakaga ega, tajribali shifokor yordamini ta’minlab bo‘lmaydi. Tajribasiz, yosh
shifokorlar ham bemorga kerakli muolajalarni sifatli bajara olishi talab etiladi. Bu
masalani esa tibbiy ta’lim sifatini yuqori darajaga olib chiqish orqali yechish mumkin.
Bugungi kunda rezidentlar va tibbiyot oliygohi talabalariga ta’lim berishni ma'ruza va
statsionar ta'lim ko‘rinishidagi o‘qitishning an'anaviy usullaridan foydalangan holda
olib borish yetarli bo‘lmay qoldi.

Article Details

How to Cite
Nishonov M.R., Ramazanova Z.F., & Muralimova R.S. (2023). «YURAK-O‘PKA REANIMATSIYASINI O‘QITISHDA SIMULYATSION TA’LIMNING O‘RNI VA AHAMIYATI» . PEDAGOGS Jurnali, 33(1), 168–177. Retrieved from http://pedagoglar.uz/index.php/ped/article/view/4225
Section
Articles