O‘ZBEK TILIDA NOM YARATISH KOMUNIKATIV ALOQA VOSITASI SIFATIDA

Main Article Content

Suyunov Husniddin Miltiqboyevich

Abstract

Ushbu maqolada nom yaratish o‘ziga xos jarayon bo‘lib, muayyan talab,
qoidalar hamda lingvistik mezonlarga bo‘ysunishi, har bir tilda yangi nom, avvalo, shu
tilning ichki imkoniyatlaridan kelib chiqqan holda maxsus til vositalari yordamida
hosil qilinishi xususida so‘z boradi. Shuningdek, nomlar qanday ob`yektni nomlab
kelayotganligiga ko‘ra o‘zaro farqlanishishi, jumladan, ishlab chiqarish, savdo,
maishiy xizmat obyektlari, mahsulotlar, ularning markasi (brendi)ga qo‘yilgan nomlar
muayyan maqsadni ko‘zlashi jihatidan boshqa turdagi nomlardan ajralib turadi.
Bunday obyektlar, ishlab chiqarilgan mahsulotlar uchun nom yaratish faoliyati
marketologiyada neyming deb ataladi degan g‘oyalar ilgari surilgan.

Article Details

How to Cite
Suyunov Husniddin Miltiqboyevich. (2023). O‘ZBEK TILIDA NOM YARATISH KOMUNIKATIV ALOQA VOSITASI SIFATIDA . PEDAGOGS Jurnali, 33(3), 19–26. Retrieved from http://pedagoglar.uz/index.php/ped/article/view/4376
Section
Articles