MORFOLOGIYANI O‘QITISHNING AHAMIYATI

Main Article Content

Shodiyeva Mashhura Nurullayevna

Abstract

Morfologiya grammatikaning bir qismi bo‘lib, so‘znmg shakllari, bu shakllaming hosil bo‘llsh yo‘llari va so‘zIarning ma’lum belgilar asosida guruhlarga, ya’ni so‘z turkumlariga bo'linishini o‘rganadi. Shu bois, morfologiyani o‘qitishda asosiy e’tibor so‘zning tuzilishi, yasalishi, so‘z turkumlariga bo‘linishiga qaratiladi.


Ma’lumki, o‘quvchilar morfologiyaga oid dastlabki ma’lumotlar bilan boshlang'ich sinflarda tanishadilar. So‘zlarni otlar, sifatlar, sonlar, fe’llar, olmoshlar, yordamchi so‘zlar kabi guruhlarga ajratish boshlang‘ich sinfdan ularga ma’lum.


Ona tilining izchil kursidan beriladigan bilim, malaka, ko‘nikmalar avvalo boshlang‘ich sinflarda egallangan bilimlar, malaka va ko‘nikmalaming mantiqiy davomi sanaladi.

Article Details

How to Cite
Shodiyeva Mashhura Nurullayevna. (2023). MORFOLOGIYANI O‘QITISHNING AHAMIYATI. PEDAGOGS Jurnali, 44(1), 106–108. Retrieved from http://pedagoglar.uz/index.php/ped/article/view/6857
Section
Articles

References

FOYDALANILGAN ADABIYOTLAR

Azizxo’jaeva N., "Zamonaviy pedagogik texnologiyalar" Toshkent. 2006

Ishmuxamedov R.J. “Ta’limda innovatsion texnologiyalar”. – T.: TDPU, 2008.

Xujaev N.X., Xodiev B.Yu., “Yangi pedagogik texnologiyalar. O’quv qo’llanma. – T.: «Fan», 2002.