RAQAMLI MARKETING VOSITALARIDAN FOYDALANISHDA O`ZBEKISTON VA XORIJ TAJRIBALARINI QO`LLASH
Main Article Content
Abstract
Annotatsiya. Ushbu maqola mahalliy va xorijiy tajribalardan kelib chiqib,
O'zbekistonda raqamli marketing vositalarini qo'llashni o'rganadi. Unda raqamli
marketing strategiyasini qabul qilishda O'zbekistondagi biznes sub'ektlari duch
keladigan foyda va muammolar ko'rib chiqiladi. Maqolada tajribalarni tahlil qilish va
taqqoslash uchun qo'llaniladigan tadqiqot usullari muhokama qilinadi, natijalar taqdim
etiladi va oqibatlari to'g'risida har tomonlama muhokama qilinadi. Maqola o'zbek va
xorijiy amaliyotga asoslangan raqamli marketing vositalaridan samarali foydalanish
bo'yicha takliflar bilan yakunlanadi.
Article Details
How to Cite
Masharipova X.M., Quronboyev S., & To`xtaboyev Z. (2023). RAQAMLI MARKETING VOSITALARIDAN FOYDALANISHDA O`ZBEKISTON VA XORIJ TAJRIBALARINI QO`LLASH . PEDAGOGS Jurnali, 35(1), 99–103. Retrieved from http://pedagoglar.uz/index.php/ped/article/view/5003
Section
Articles