KICHIK BIZNES KORXONALARI FAOLIYATIDA INTERNET MARKETING TEXNOLOGIYALARINI RIVOJLANTIRISH SAMARADORLIGINI OSHIRISH YO`NALISHLARI
Main Article Content
Abstract
Annotatsiya. Ushbu maqola kichik biznes korxonalari uchun internet-marketing
texnologiyalari samaradorligini oshirish strategiyasini o'rganadi. Unda onlayn
mavjudlikni rivojlantirish, qidiruv tizimini optimallashtirish, kontent marketingi,
ijtimoiy media marketingi, elektron pochta marketingi va ma'lumotlar tahlilidan
foydalanish muhimligi muhokama qilinadi. Maqolada ushbu usullarning marketing
natijalarini yaxshilashdagi ahamiyati ta'kidlangan va kichik biznes uchun raqamli
marketing harakatlarini maksimal darajada oshirish bo'yicha takliflar berilgan.
Article Details
How to Cite
Zakirova Gulnoza Qudratovna, & Jumaniyozova Lobar Ilxom qizi. (2023). KICHIK BIZNES KORXONALARI FAOLIYATIDA INTERNET MARKETING TEXNOLOGIYALARINI RIVOJLANTIRISH SAMARADORLIGINI OSHIRISH YO`NALISHLARI . PEDAGOGS Jurnali, 35(1), 104–111. Retrieved from http://pedagoglar.uz/index.php/ped/article/view/5004
Section
Articles