YUQORI SINFLARNING MATEMATIKA DARSLARIDA AMALIY ISHLAR VA ULARNI TASHKIL ETISH METODIKASI

Main Article Content

Davronov Nuriddin Xudoyberdi o‘g‘li

Abstract

Annotatsiya. Ushbu maqola yuqori sinf o'quvchilari uchun matematika darslarida
amaliy ishlarning ahamiyatini o'rganadi va samarali metodologiya va tashkilot haqida
tushuncha beradi. Maqolada chuqurroq tushunish, tanqidiy fikrlash va muammolarni
hal qilish ko'nikmalarini rivojlantirishda amaliy ishlarning ahamiyati muhokama
qilinadi. U amaliy ishlarni matematika darslariga qo'shishning turli usullarini taqdim
etadi, potentsial natijalarni tahlil qiladi va amaliy ishlarni muvaffaqiyatli amalga
oshirish bo'yicha takliflar beradi. Topilmalar amaliy ishning talabalarni jalb qilish,
tushunish va umumiy ta'lim natijalariga ijobiy ta'sirini ta'kidlaydi.

Article Details

How to Cite
Davronov Nuriddin Xudoyberdi o‘g‘li. (2023). YUQORI SINFLARNING MATEMATIKA DARSLARIDA AMALIY ISHLAR VA ULARNI TASHKIL ETISH METODIKASI . PEDAGOGS Jurnali, 35(1), 153–157. Retrieved from http://pedagoglar.uz/index.php/ped/article/view/5017
Section
Articles