BOSHLANG‘ICH TA’LIM TIZIMIDA O‘QISH VA YOZISH MALAKASINI SHAKLLANTIRISHDA TURKIYA TAJRIBASI

Main Article Content

Xudaybergenova Zilola

Abstract

Annotatsiya. Maqolada boshlang‘ich ta’lim jarayonida asosiy maqsad bo‘lgan – o‘qish va yozishga o‘rgatish
bo‘yicha Turkiya tajribasi haqida gap ketadi. Bu o‘rinda boshlang‘ich ta’lim tizimida dunyo bo‘yicha qo‘llanilayotgan
o‘qish va yozishning to‘rt blokli modelining Turkiyadagi tatbig‘i, bu modelning o‘ziga xos xususiyatlari, tarkibi
haqida ma’lumot beriladi. İndividual blok, yo‘naltirilgan blok, yozish bloki va so‘zlar bilan ishlash bloklarining
mazmun-mohiyati, mazkur bloklarning bir-biri bilan bog‘liqlikligi izohlanadi.

Article Details

How to Cite
Xudaybergenova Zilola. (2023). BOSHLANG‘ICH TA’LIM TIZIMIDA O‘QISH VA YOZISH MALAKASINI SHAKLLANTIRISHDA TURKIYA TAJRIBASI . PEDAGOGS Jurnali, 1(1), 24. Retrieved from http://pedagoglar.uz/index.php/ped/article/view/5382
Section
Articles