“TAFAKKUR” VA “IJODIY TAFAKKUR” TUSHUNCHALARINING FALSAFIY, PSIXOLOGIK VA PEDAGOGIK XUSUSIYATLARI
Main Article Content
Abstract
Annotatsiya. Ushbu maqolada bolalarning ijodiy tafakkuri madaniyat tushunchalarining falsafiy,
psixologik va pedagogik xususiyatlari yoritib borilgan, insoniyat tarixi davomida egallangan barcha bilimlarning
izchilligini zaruriy tarzda taqozo qiladigan qobiliyatning bir bo‘lagi tafakkur hisoblanadi va tarixdan nazar solsak
ushbu qarashlar quyidagicha talqin qilinadi.Bilimlarning bu tarixiy vorisligi ularni qayd qilish, mustahkamlash va
esda saqlashda bir kishidan boshqasiga, avloddan - avlodga o‘tkazish yo‘li bilan sodir bo‘lishi mumkin.
Article Details
How to Cite
Qosimova Manzura Abdullayevna. (2023). “TAFAKKUR” VA “IJODIY TAFAKKUR” TUSHUNCHALARINING FALSAFIY, PSIXOLOGIK VA PEDAGOGIK XUSUSIYATLARI. PEDAGOGS Jurnali, 1(1), 177. Retrieved from http://pedagoglar.uz/index.php/ped/article/view/5444
Section
Articles