“GAP” BO‘LIMI TA’LIMIDA “KEYS STADI” METODINING O‘RNI

Main Article Content

R. X. Jumayev
S. Sh. Toshturdiyeva

Abstract

Gapni o‘rganish va nutqda undan foydalanish ko‘nikmasini shakllantirish
o‘quvchilarning aniq bilimlarini doimiy kengaytirib, boyitib borishga asoslanadi. O‘quvchi o‘z
fikrini ifodalash uchun qulayroq imkoniyat qidiradi. “Gap” mavzusi boshlang‘ich sinflarning
barchasi o‘rgatiladi. Gapning belgilari haqidagi bilimlar chuqurlashtirib boriladi. O‘quvchilar
fikr ifodalovchi nutq birligi – gap haqidagi elementar tasavvurdan gapning bosh va ikkinchi
darajali bo‘laklari, gapda so‘zlarning bog‘lanishi, gapning uyushiq bo‘laklarini o‘rganishga
o‘tadi.

Article Details

How to Cite
R. X. Jumayev, & S. Sh. Toshturdiyeva. (2023). “GAP” BO‘LIMI TA’LIMIDA “KEYS STADI” METODINING O‘RNI . PEDAGOGS Jurnali, 1(1), 343. Retrieved from http://pedagoglar.uz/index.php/ped/article/view/5603
Section
Articles