БАРКАМОЛ АВЛОДНИ ТАРБИЯЛАШДА ЖИСМОНИЙ ТАРБИЯ ЎҚИТУВЧИСИНИНГ РОЛИ

Main Article Content

Татлимуратов Адилбай Татлимуратович

Abstract

Жисмоний тарбия фани замонавий ёш авлодни тарбиялашда ҳал қилувчи
роллардан бирини ўйнайди. Ўқувчининг ҳар томонлама ривожланишида ажралмас қисми
бўлган жисмоний тарбия ўқувчиларни тарбиялашга ўз ҳиссасини қўшади. Жисмоний
тарбия мактаб ўқув дастурида инсон ривожланиши, соғлом турмуш тарзи асослари, восита
кўникмаларини ўрганувчи ягона фан ҳисобланади. Жисмоний тарбия мавзуси туфайли
ўқувчи психомотор, когнитив ва ҳиссий соҳаларда индивидуал равишда ривожланиши
мумкин. Мотор кўникмаларини, соғлом турмуш тарзини, ҳаёт давомида жисмоний
тайёргарликни сақлаш зарурлиги ҳақидаги билимларни ривожлантириш ўрта мактабда
жисмоний тарбия фанидан дастурнинг умумэътироф этилган мақсади ҳисобланади.

Article Details

How to Cite
Татлимуратов Адилбай Татлимуратович. (2023). БАРКАМОЛ АВЛОДНИ ТАРБИЯЛАШДА ЖИСМОНИЙ ТАРБИЯ ЎҚИТУВЧИСИНИНГ РОЛИ . PEDAGOGS Jurnali, 1(1), 418. Retrieved from http://pedagoglar.uz/index.php/ped/article/view/5637
Section
Articles