PIRLS-2021 DASTURI ASOSIDA BOSHLANG‘ICH SINF O‘QUVCHILARINING KREATIV FIKRLASH VA MATNNI TUSHUNISH DARAJALARINI BAHOLASH
Main Article Content
Abstract
Annotatsiya: Ushbu maqolada PIRLS dasturida kreativ fikrlash, matnni tushunish va xulosa chiqarish
ahamiyati, shu bilan birgalikda, o‘quvchilarning shu yo‘nalish bo‘yicha baholash jarayonlaridagi ishtiroki bo‘yicha
muhim fikr va ilmiy qarashlar o‘z ifodasini topgan. Ushbu maqola matnni tushunish va xulosalar bayon qilingan.
Article Details
How to Cite
Ergashova Mehriniso Husniddinovna. (2023). PIRLS-2021 DASTURI ASOSIDA BOSHLANG‘ICH SINF O‘QUVCHILARINING KREATIV FIKRLASH VA MATNNI TUSHUNISH DARAJALARINI BAHOLASH . PEDAGOGS Jurnali, 1(1), 501. Retrieved from http://pedagoglar.uz/index.php/ped/article/view/5667
Section
Articles