BOSHLANG’ICH SINFLARDA MATEMATIKA O‘QITISH DIKTATIKASI HAMDA INTERFAOL METODLAR

Main Article Content

Zulfiya Qurbonova Abraxmatovna

Abstract

Annotatsiya: Hozirgi kunda ta'lim jarayonida interfaol metodlarni o'quv jarayonida qo'llashga bo'lgan qiziqish kundan-kunga ortib bormoqda. Bunday bo'lishining sabablaridan biri, shu vaqtgacha an'anaviy ta'limda o'quvchilar faqat tayyor bilimlarni egallashga o'rgatilgan bo'lsa, zamonaviy texnologiyalardan foydalanish esa ularni egallayotgan bilimlarini o'zlari qidirib topish, mustaqil o'rganish va fikrlash, tahlil qilish, hatto yakuniy xulosalarni ham o'zlari keltirib chiqarishga o'rgatadi. O'qituvchi bu jarayonda shaxs rivojlanishi, shakllanishi, bilim olishi va tarbiyalanishiga sharoit yaratadi va shu bilan bir qatorda boshqaruvchilik, yo'naltiruvchilik funksiyasini bajaradi.

Article Details

How to Cite
Zulfiya Qurbonova Abraxmatovna. (2023). BOSHLANG’ICH SINFLARDA MATEMATIKA O‘QITISH DIKTATIKASI HAMDA INTERFAOL METODLAR. PEDAGOGS Jurnali, 40(1), 123–128. Retrieved from http://pedagoglar.uz/index.php/ped/article/view/6390
Section
Articles

References

A.Jumayev matematika o'qitish metodikasi[1]

Ochilov M. Yangi pedagogik texnologiyalar. -Toshkent 2006

Tolipov O'. Q., Usmanboyeva M. Pedagogik texnologiya: nazariya va amaliyot. - Toshkent: "Fan". 2005.[3]

Sherqulov. M . Ma'ruza matni dan, Toshkent: 2012.[4]

S.Alixonov Matematika o'qitish metodikasi. Toshkent-2017[5]