BO'LAJAK PEDAGOGLARNI XALQARO BAHOLASH TIZIMIGA TAYYORLASH TEXNOLOGIYASI (QORAQALPOG'ISTON RESPUBLIKASI MISOLIDA)

Main Article Content

Radjapov Ruslanbek Sarsenovich
Botirova Shaxlo Isomiddinovna

Abstract

Annotatsiya. Ushbu maqola Qoraqalpog'iston Respublikasiga e'tibor qaratgan holda bo'lajak o'qituvchilarni Xalqaro baholash tizimiga tayyorlashda texnologiya integratsiyasini o'rganadi. Maqolada qo'llanilgan usullar ko'rib chiqiladi, erishilgan natijalar taqdim etiladi, oqibatlari muhokama qilinadi va xalqaro baholash standartlariga muvofiq o'qituvchilar ta'limi dasturlarini takomillashtirish bo'yicha takliflar bilan yakunlanadi.

Article Details

How to Cite
Radjapov Ruslanbek Sarsenovich, & Botirova Shaxlo Isomiddinovna. (2023). BO’LAJAK PEDAGOGLARNI XALQARO BAHOLASH TIZIMIGA TAYYORLASH TEXNOLOGIYASI (QORAQALPOG’ISTON RESPUBLIKASI MISOLIDA). PEDAGOGS Jurnali, 43(1), 193–197`. Retrieved from http://pedagoglar.uz/index.php/ped/article/view/6750
Section
Articles

References

O’zbekiston Respublikasi Oliy va o’rta maxsus ta’lim vazirligi 5111700 -Boshlang’ich ta’lim bakalavriat ta’lim yo’nalishining malaka talablari. Toshkent. 2018.08.25. 40 b. (3 b.)

Richard E. Boyatzis. David C. McClelland: For The Wiley Encyclopedia of Personality and Individual Differences Volume IV: Clinical, Applied and Cross -Cultural Research. December 5, 2016

J.Raven (1984). Competence in modern society: Its Identification, Development and Release. -UK. P.220

Маркова А.К. Психология профессионализма. – М.: Знание, 1996. – 340 c

Musurmonova O. Pedagogik texnologiyalar – ta’lim samaradorligi omili. Monografiya. – T.: Yoshlar nashriyot uyi, 2020. – 184 b