INNOVATSION TARBIYA TEXNOLOGIYALARINING TALABALAR TARBIYAVIY FAOLIYATGA KIRISHISHIDA TUTGAN O‘RNI

Main Article Content

Ibragimova Gulsanam Ne’matovna
Mullaboyeva Diyoraxon Soib qizi

Abstract

Mazkur maqola talabalarning tarbiyaviy faoliyat jarayoniga kirishishida
innovatsion tarbiya texnologiyalarning tutgan o‘rni haqida fikr-mulohazalarga
bag‘ishlangan bo‘lib, bunda innovatsion tarbiya texnologiyalari asosida
talabalarning ma’naviy-axloqiy sifatlarini mavjud holatidan yuksaltirish, bu
sifatlarni tarbiyalash jarayonida qanday bilim, ko‘nikma va malakalarga ega
bo‘lishlari mumkinligi qayd etiladi. Bundan tashqari ushbu maqola orqali o‘quvchi
innovatsion tarbiya texnologiyalari bugungi zamonaviy jamiyatda talaba-yoshlarni
ma’naviy-axloqiy sifatlarini tarbiyalashda jamiyat talablaridan kelib chiqqan holda,
to‘ldirilib boriladigan bir butun tizimga ega ekanligi haqidagi ma’lumotlarni ham
bilib olishi mumkin. Bu maqoladan pedagogika va psixologiya yo‘nlishi bo‘yicha
tahsil oluvchi talaba va magistrlar, shu yo‘nalishda faoliyat yuritayotgan
o‘qituvchilar hamda sohaga oid izlanishlarni olib borayotgan tadqiqotchilar va
shular singari soha vakillari foydalanishlari mumkin.

Article Details

How to Cite
Ibragimova Gulsanam Ne’matovna, & Mullaboyeva Diyoraxon Soib qizi. (2022). INNOVATSION TARBIYA TEXNOLOGIYALARINING TALABALAR TARBIYAVIY FAOLIYATGA KIRISHISHIDA TUTGAN O‘RNI . PEDAGOGS Jurnali, 8(1), 47–51. Retrieved from https://pedagoglar.uz/index.php/ped/article/view/566
Section
Articles