BOSHLANG’ICH SINFLARDA MATEMATIKA O‘QITISH DIKTATIKASI HAMDA INTERFAOL METODLAR
Main Article Content
Abstract
Annotatsiya: Hozirgi kunda ta'lim jarayonida interfaol metodlarni o'quv jarayonida qo'llashga bo'lgan qiziqish kundan-kunga ortib bormoqda. Bunday bo'lishining sabablaridan biri, shu vaqtgacha an'anaviy ta'limda o'quvchilar faqat tayyor bilimlarni egallashga o'rgatilgan bo'lsa, zamonaviy texnologiyalardan foydalanish esa ularni egallayotgan bilimlarini o'zlari qidirib topish, mustaqil o'rganish va fikrlash, tahlil qilish, hatto yakuniy xulosalarni ham o'zlari keltirib chiqarishga o'rgatadi. O'qituvchi bu jarayonda shaxs rivojlanishi, shakllanishi, bilim olishi va tarbiyalanishiga sharoit yaratadi va shu bilan bir qatorda boshqaruvchilik, yo'naltiruvchilik funksiyasini bajaradi.
Article Details
References
A.Jumayev matematika o'qitish metodikasi[1]
Ochilov M. Yangi pedagogik texnologiyalar. -Toshkent 2006
Tolipov O'. Q., Usmanboyeva M. Pedagogik texnologiya: nazariya va amaliyot. - Toshkent: "Fan". 2005.[3]
Sherqulov. M . Ma'ruza matni dan, Toshkent: 2012.[4]
S.Alixonov Matematika o'qitish metodikasi. Toshkent-2017[5]