XORIJIY INGLIZ TILINI O’RGATISH JARAYONIDA PRAGMATIC KOMPETENSIYA TUSHUNCHASI VA UNI RIVOJLANTIRISHNING AHAMIYATI
Main Article Content
Abstract
Annotatsiya: Maqola muhokamasiga tortilgan bugungi xorijiy tillarni o’qitishda innovatsion tushunchalar va terminlar qatoriga kiradi. Tahliliy va empirik yondashuvlar asosida pragmatic kompetensiya tushunchasi tahlil qilingan. Muhokamaga tortilgan kommunikativ kompetensiya tarkibiga kiruvchi pragmatik kompetensiyani rivojlantirishning nazariy asoslari olimlar fikri bilan dalillangan. Keltirilgan fikrlar chet tili o'qituvchilarining ingliz tili darslarini takomillashtirishda mantiqiy asos bo’lib, o'quvchilar xorijiy tilda pragmatik ko'nikmalarni rivojlantirishga yordam berish zarurligini isbotlaydi.
Article Details
References
Uzluksiz taʼlim tizimining chet tillar boʼyicha davlat taʼlim standartini tasdiqlash toʼgʼrisidagi qaror 2013 yil 8may, 124-son.
Baskakov N.A. Abduazizov A.A. Sodikov A.S. Umumiy tilshunoslik. Toshkent. O’qituvchi. 1979y. -186-188 b.
Balconi M., Amenta S..Pragmatics under neurolinguistics. New York, 2021.
McKay, S. L. Teaching English as an international language // 2002.Oxford: Oxford University Press.
Kasper, G. The role of pragmatics in language teacher education. New York: McGraw-Hill. 1997.113-136p
Kasper G., & Rose K. Pragmatic Development in a Second Language. Blackwell Publishing, Inc. 2002. -227p
Safarov. Sh. Kognitiv tilshunoslik. Jizzax.2006. Sangzor nashriyoti. -92.
Thomas J. Failture of pragmatics in interculture // New York, 2017.