ONA TILI VA ADABIYOT DARSLARIDA INTEGRATIV YONDASHUVNING AHAMIYATI
Main Article Content
Abstract
Annotatsiya. Ushbu maqolada ona tili va adabiyotini o‘qitishda integral yondashuvni qo‘llash muhimligi o‘rganiladi. Unda til va adabiyotni oʻqitishni birlashtirishning afzalliklari taʼkidlanadi, ushbu yondashuvni amalga oshirishning turli usullari muhokama qilinadi, uning samaradorligi boʻyicha tadqiqotlar taqdim etiladi va oʻqituvchilar va siyosatchilar uchun tavsiyalar bilan yakunlanadi.
Article Details
References
FOYDALANILGAN ADABIYOTLAR RO‘YXATI:
Mavlonova, K. (2016). Ona tili darslarida badiiy matnning til xususiyatlarini integratsiyalash asosida o‘rganish metodikasi. Mashhur-press.
Musayev, U. (2002). Integratsiya darajalari. Xalq ta’limi - №6
O‘zbek tilining izohli lug’ati. (1981). M.: Русский язык.
Холиқова, Н. (2020). Ўзбек мумтоз адабиётида хотин-қизлар образининг бадиий тадрижи (Ширин образи мисолида). Academic research in educational sciences, (3).
Kholikova, N. D. (2020). The genesis and poetic evolution of character Shirin. Alisher Navoi and the XXI centure.
Djokhongirovna, K. N. (2020). The period of national awakening in uzbek poetry echo of the treasure voice of the nation. International Journal of Psychosocial Rehabilitation, 24(6), 4045-4054.
Холиқова, Н. (2020). 9-синф адабиёт дарсида ширин образини генезисига кўра ўрганиш. Science and Education, 1(Special Issue 2).