BOSHLANG‘ICH SINFLARDA ONA TILI O'QITISH METODIKASI
Main Article Content
Abstract
Boshlang'ich sinflarda ona tili o'qitish metodikasi yuqori sinflarda ona tili
o'qitish metodikasining dastlabki bosqichi bo'lib, u tekshiradigan masalalarni
boshlang'ich sinf o'quvchilariga tadbiqan (muvofiq ravishda) o'rgatadi. Shu bilan
birga, boshlang'ich sinflarda ona tili o'qitish metodikasining o'ziga xos xususiyatlari
mavjud. Boshlang'ich sinflarda ona tilini o'qitish grammatika, imlo va unga bog'liq
holda nutq o'stirish metodikasinigina emas, balki xat-savod o'rgatish, sinfda va
sinfdan tashqari o'qish metodikalarini ham o'z ichiga oladi. Shulardan kelib chiqib,
boshlang'ich sinflarda ona tili o'qitish metodikasi fani quyidagi vazifalarni bajaradi:
a) boshlang'ich sinflarda ona tili kursining mazmuni, hajmi va mavjud tizimini, ya’ni
kursning (xat-savod o'rgatish, o'qish, grammatika, imlo, nutq o'stirish va h.k.)
dasturini belgilash va asoslash;